Al ruim 300 jaar betrouwbare leverancier van touw en koord
Ontdek meer dan 2400 producten uit onze voorraad
Professioneel maatwerk mogelijk

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen over:

Bestellen

Een bestelling plaatsen bij touwbestellen.nl kan voor zowel particulieren als zakelijke klanten. Naast touw en koord leveren wij ook sportnetten, staaldraad en divers hardware. Indien gewenst voorzien wij het touw van gesplitste ogen.

⇩ Is het verplicht om een account aan te maken?
Nee! Bestellen kan ook zonder account. De voordelen van een account zijn dat u een eerder geplaatste bestelling eenvoudig kan herplaatsen of een kopie factuur downloaden van een eerder geplaatste bestelling. Ook kunt u een wensenlijst bijhouden, bestelhistorie inzien en gegevens wijzigen.

⇩ Hoe worden bestellingen tot 25 kilo bezorgd?
Uw bestelde artikelen worden door PostNL afgeleverd op het opgegeven adres. Bent u niet thuis? Dan ontvangt u een briefje wanneer PostNL het nogmaals komt proberen of dat u uw bestelling kan ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Tip: Geef een ander verzendadres op voor overdag. Dat voorkomt onnodig bezoek naar het postkantoor.

⇩ Hoe worden bestellingen zwaarder dan 25 kilo bezorgd?
Zware bestellingen worden bezorgd door onze transporteur. Bent u niet thuis om uw pakket of pallet in ontvangst te nemen? Dan ontvangt u een berichtje in uw brievenbus om een nieuwe afspraak in te plannen.

⇩ Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Artikelen die op voorraad zijn, heeft u meestal de volgende dag in huis. Is een product niet op voorraad of maatwerk? Dan wordt dit aangegeven op de website, op maatwerk artikelen zit een kleine levertijd.

Uitzondering voor bestellingen met betalingsmethode ‘op overboeking’: Deze worden verzonden zodra het factuurbedrag (inclusief BTW) op onze rekening is bijgeschreven.

⇩ Ik kan een artikel niet vinden.
Wij proberen zoveel mogelijk touwsoorten aan te bieden. Toch zijn er producten die niet in deze shop vermeld staan. U kunt een e-mail met uw vraag sturen naar info@touwbestellen.nl dan doen wij een passende aanbieding.

Tip: Voeg als het mogelijk is een foto toe!

Klachten

We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht dat niet zo zijn, dan horen we het graag. Wij nemen klachten uiterst serieus en beschouwen dit als een leermoment. We vernemen graag wat uw klacht is en streven ernaar dit binnen een week op te lossen.

Heeft u een klacht?

Betalen

We bieden verschillende mogelijkheden aan om te betalen:

iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
PayPal: betalen met PayPal als tussenpersoon.
MisterCash / Bancontact : Je kunt met Bancontact vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen via internetbankieren van je eigen bank, wanneer je een Belgische bankrekening heeft.
Sofortbanking: Sofort banking, het Europese iDeal
GiroPay: de Duitse versie van iDEAL

Betaling voor verzending:
Wanneer je voor deze optie kiest, krijgt u na bestelling direct de factuur in uw mailbox. Zodra uw betaling bij ons is bijgeschreven, verzenden wij je bestelling. Vergeet bij betaling niet het bestelnummer te vermelden, anders kan je bestelling vertraging oplopen.

Wij proberen zo veel mogelijk touwsoorten aan te bieden. Toch staat niet alles in onze webshop vermeld. Kunt u uw product niet vinden? Neem dan gerust contact op.

Levering en levertijd

⇩ Kan ik een ander adres opgeven?
Niet thuis op de verwachte leverdatum? Via de bestelpagina kunt u een alternatief adres opgeven.

⇩ Is het mogelijk in het buitenland te leveren?
Zeker. Op de afrekenpagina kan je het land aangeven waar je je bestelling geleverd wenst te hebben.

Staat het gewenste land er niet tussen, neem dan contact  met ons op om de verzendkosten te bespreken. Voor verzendkosten in Nederland en België worden onderstaande prijzen aangehouden (inclusief BTW).

Ophalen bij een PostNL afhaalpunt
Je kunt je bestelling indien gewenst ook ophalen bij een afhaalpunt van PostNL. Je kunt dan zelf kiezen bij welk afhaalpunt je jouw bestelling wil ophalen. Let op: pakketten met een groot formaat kunnen niet klaar worden gelegd op een afhaalpunt.

PostNL bewaart jouw pakket maximaal 7 dagen. Als je binnen die tijd jouw pakket niet hebt afgehaald, dan wordt jouw pakket teruggestuurd naar ons. De extra kosten die hiervoor worden gemaakt, worden door ons bij jou in rekening gebracht.

Verzendkosten Nederland:
Pakket tot 30kg    € 5,50
Vanaf € 75,- gratis bezorgd

Verzendkosten België:
0 tot 23 kilo           € 8,85
23 tot 30 kilo         € 17,50
>30 kilo                  € 75,00

Retourneren

Voor je je product retour stuurt, dient deze aangemeld te worden. Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@touwbestellen.nl. Na bevestiging kan je het artikel opsturen naar onderstaande adres.

Bestellingen tot 20 kilo retourneren naar:
Touwbestellen.nl
Postbus 225
3860 AE Nijkerk

Bestellingen vanaf 20 kilo retourneren naar:
Touwbestellen.nl
Beurtschipper 26-28
3861 SC Nijkerk

⇩ Mag ik mijn product terug sturen?
Haspels touw en koord die niet zijn aangebroken mogen worden geretourneerd.  Op lengte afgemeten producten (producten die per meter worden verkocht), sale producten en andere maatwerk producten welke voorzien zijn van lussen e.d. kunnen wij helaas niet retour nemen.

⇩ Hoe stuur ik mijn producten terug?
Na bevestiging kunt u uw bestelling – afhankelijk van het gewicht naar welk adres – terugsturen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Bij een klacht streven wij ernaar om het probleem met één week op te lossen. Als er sprake is van een terechte klacht crediteren wij de verzendkosten.

Tip: Voeg aan uw bestelling een briefje toe met uw bestelnummer, reden van de klacht, naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en uw bankrekeningnummer.

Volg ons:

Copyright 2024 - Touwbestellen.nl