Betalen
We bieden verschillende mogelijkheden aan om te betalen:
iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank.
PayPal: betalen met PayPal als tussenpersoon.
Achteraf betalen: achteraf betalen met Multifactor? Selecteer bij uw bestelling: Betaal na ontvangst. Wij versturen uw bestelling en u ontvangt een overzicht van de betaalgegevens. U heeft 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien.
Betaling voor verzending: Wanneer u voor deze optie kiest, krijgt u na bestelling direct de factuur in uw mailbox. Zodra uw betaling bij ons is bijgeschreven, verzenden wij uw bestelling. Vergeet bij betaling niet het bestelnummer te vermelden, anders kan uw bestelling vertraging oplopen.
Wij proberen zo veel mogelijk touwsoorten aan te bieden. Toch staat niet alles in onze webshop vermeld. Kunt u uw product niet vinden? Neem dan gerust contact op.
Levering en levertijd
⇩ Kan ik een ander adres opgeven?
Niet thuis op de verwachte leverdatum? Via de bestelpagina kunt u een alternatief adres opgeven.
⇩ Is het mogelijk in het buitenland te leveren?
Zeker. Neem even contact op om de verzendkosten te bespreken. Voor verzendkosten in Nederland en België worden onderstaande prijzen aangehouden (inclusief BTW).
Verzendkosten Nederland:
Pakket tot 30kg € 4,95
Vanaf €75,- gratis bezorgd
Verzendkosten België:
0 tot 2 kilo € 7,00
2 tot 15 kilo € 10,00
15 tot 30 kilo € 17,50
30 tot 200 kilo € 35,00
200 kilo en meer € 75,00
Retourneren
Voor u uw product retour stuurt, dient deze aangemeld te worden. Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@touwbestellen.nl. Na bevestiging kunt u het artikel opsturen naar onderstaande adres.
Bestellingen tot 20 kilo retourneren naar:
Touwbestellen.nl
Postbus 225
3860 AE Nijkerk
Bestellingen vanaf 20 kilo retourneren naar:
Touwbestellen.nl
Beurtschipper 26-28
3861 SC Nijkerk
⇩ Mag ik mijn product terug sturen?
Behalve aan de klant aangepaste bestellingen, maatwerk producten en producten die per meter worden verkocht, kunt u uw producten terug sturen.
⇩ Hoe stuur ik mijn producten terug?
Na bevestiging kunt u uw bestelling – afhankelijk van het gewicht naar welk adres – terugsturen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Bij een klacht streven wij ernaar om het probleem met één week op te lossen. Als er sprake is van een terechte klacht crediteren wij de verzendkosten.
Tip: Voeg aan uw bestelling een briefje toe met uw bestelnummer, reden van de klacht, naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en uw bankrekeningnummer.